Terkukur.....Terkukur.....Terkukur...

Masa ke semasa aku akan update blog ini. Aku akan cuba masukan semua peralatan memikat burung terkukur ini seperti cetok, racik, tumang, jebak, pelbagai dan saiz sangkar layang dgn harga berpatutan dan kualiti yg terjamin. Sesiapa yg belum ada atau nak tambah koleksi call aje Amat Kraft Enterprise di 019 - 3414023 & 013 - 6003376.





Photobucket













Saturday, January 29, 2011

cetok lambuana

Ni cetok pakai sendiri, memang tip top. Lagi 3 minggu siaplah model baru ni.

7 comments:

Hobi Memancing Dan Memikat.... said...

cantik bro cetok nih......

Zul said...

yang pon saya nak tahu harganya........

Amat Terkukur said...

Tima kasih, cetok ni memang tip top, saya ada buat 3 biji. Siap nanti saya masukan dalam blog.

Amat Terkukur said...

Harganya taklah mahal sgt sekitar 200 kebawah je. Tp masalahnya lambat kena tunggu sebulan.

Zul said...

kayu apa bang

Amat Terkukur said...

Ciku atau petai belalang.

Zul said...

Cantik bang.........tengah budget kalau dan dua sekali ambik

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive