Terkukur.....Terkukur.....Terkukur...

Masa ke semasa aku akan update blog ini. Aku akan cuba masukan semua peralatan memikat burung terkukur ini seperti cetok, racik, tumang, jebak, pelbagai dan saiz sangkar layang dgn harga berpatutan dan kualiti yg terjamin. Sesiapa yg belum ada atau nak tambah koleksi call aje Amat Kraft Enterprise di 019 - 3414023 & 013 - 6003376.





Photobucket













Tuesday, January 18, 2011

New cetok for sale (Sold/Sudah di jual) 20/01/2011.



Cetok ni telah di beli oleh Abg Abdilah (KL) pada 20/01/2011. Saya akan poskan ke alamat yg diberi pada  24/01/2011 sekali dgn Sangkar. Terima kasih Abg Abdilah kerana beurusan dgn saya. Mungkin akan sampai pada 28/01/2011 kerana menggunakan pos biasa.



7 comments:

Azmi bin Abdullah said...

fuiiyyyooo... mantap beb!!!

Amat Terkukur said...

timo kasih

Amin said...

saiz cetok ?
bhgn dalam mcm mana...ada hujung isi rotan yg terkeluar x ?

Amat Terkukur said...

saiz std 6.1/2 x 10.1/2 kalau nak lg besar 7 x 11 pun ada. isi rotan tak keluar kerana anyaman rapat dan halus.

Amin said...

saya ada beli cetok dari melaka..hujung2 isi rotan tu terkeluar dibahagian dalam cetok...ini disebabkan isi rotan tu xcukup panjang. hujung2 rotan tu merosakkan bulu pikat & dikhuatiri terkena mata pikat...dan sy ada lihat cetok kawan.hujung isi rotan dimasukkan kedalam binkai pintu belah kanan kemudian dijalin seterus hujungnya yg kedua juga dimasukkan kedalam bingkai pintu kiri. isi rotan cukup panjang dengan saiz cetok

Amat Terkukur said...

oooo tp yg saya punya ni di jamin, kalau nak yg betul2 tip top nanti tengok cetok kayu mas ni. Rotan dianyam 2 lapis sehinggakan tiang s/steel pun tak nampak.

Eiz said...

salam bang,,,klu nk tempah cetok jenis nie,,ad lg x?

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive