Terkukur.....Terkukur.....Terkukur...

Masa ke semasa aku akan update blog ini. Aku akan cuba masukan semua peralatan memikat burung terkukur ini seperti cetok, racik, tumang, jebak, pelbagai dan saiz sangkar layang dgn harga berpatutan dan kualiti yg terjamin. Sesiapa yg belum ada atau nak tambah koleksi call aje Amat Kraft Enterprise di 019 - 3414023 & 013 - 6003376.





Photobucket













Tuesday, February 15, 2011

New cetok for sale ( Special) / Sudah di jual 16/2/2011


Cetok ni merupakan cetok terbaik yg pernah di buat oleh tukang untuk pakai sendiri. Di atas permintaan ramai cetok ini terpaksa di jual oleh tukang. Sesiapa berminat boleh menghubungi Amat Kraft di talian 012 - 698 3304. Stock ada 1 biji je, dekat seremban memang takda cetok mcm ni, kerana anyaman 2 lapis dan byk menggunakan tanduk. Kelebihannya boleh duduk dan berdiri. boleh menampung berat badan 100 kg.

1. Harga RM 480.00
2. Saiz 7 x 11
3. Tidak terlalu berat, isi rotan takda yg terkeluar.


Salam semua, cetok ni sudah di beli petang tadi oleh Abg sudin dari lukut PD. Tima kasih saya ucapkan, Cetok ini memang puas hati dan tip top. Takda lagi cetok mcm ni lagi, kalau ada pun ayaman biasa je.

5 comments:

azmi bin abdullah said...

pergghhh... terlopong mulut den nengok cetok nih.... marvelous.... betul2 haoliaowwww.....

Zul said...

bang kalau order lewat sikit ada lagi ke....

Amat Terkukur said...

Tima kasih tuan, cetok ni aku pun minat, tp ada 1 je, tukang cetok nak pakai duit banjir katanya. Kalau tak dapat tengok je...

Amat Terkukur said...

Tak berani janjilah abg zul, kalau ada yg murah tu je, model sama tp quality tak sama.

Zul said...

abg tanya utk saya boleh....tukang tu

Post a Comment

Popular Posts