Terkukur.....Terkukur.....Terkukur...

Masa ke semasa aku akan update blog ini. Aku akan cuba masukan semua peralatan memikat burung terkukur ini seperti cetok, racik, tumang, jebak, pelbagai dan saiz sangkar layang dgn harga berpatutan dan kualiti yg terjamin. Sesiapa yg belum ada atau nak tambah koleksi call aje Amat Kraft Enterprise di 019 - 3414023 & 013 - 6003376.





Photobucket













Sunday, April 17, 2011

Sangkar layang kayu bakar baru siap.



Abg Razali ni separuh dah siap, ada lg model belum masuk tak sempat tembak clear lg, 2-3 hari saya akan update. Saya akan buat lebih, nanti abg datang rumah pilih mana yg berkenan di hati. Abg Rashid pun bole pilih yg mana berkenan di hati.

2 comments:

Alvino said...

Harga Dan ongkos kirim ke Indonesia berapa?
Email saya erickalvino@Gmail.com

Unknown said...

Wa.nya ada gak?

Post a Comment

Popular Posts