Terkukur.....Terkukur.....Terkukur...

Masa ke semasa aku akan update blog ini. Aku akan cuba masukan semua peralatan memikat burung terkukur ini seperti cetok, racik, tumang, jebak, pelbagai dan saiz sangkar layang dgn harga berpatutan dan kualiti yg terjamin. Sesiapa yg belum ada atau nak tambah koleksi call aje Amat Kraft Enterprise di 019 - 3414023 & 013 - 6003376.





Photobucket













Monday, September 5, 2011

Sangkar layang custom made - RM 250.00 ( sudah di jual)


Model ni special sikit, tapak bawah dianyam menggunakan rotan. Nampak simple dan kemas. Berminat call Amat kraft di 012 - 698 3304.

1. Harga  RM 250.00
2. Pos RM 20.00
3. Stock ready - 1 biji je

Sangkar layang ini sudah menjadi milik Ismail dari Singapore. Terima kasih banyak2

3 comments:

Alvino said...

Saya dari indonesia
Sudah kirim email but saudara.
Sudi kiranya untuk membacanya

Amat Terkukur said...

Ya Alvino, apa yg menarik minat anda. racik atau sangkar layang. Saya bisa poskan kesana.

Alvino said...

Saya berminat Sam a jebak merbok,
Seperti yg saya email, bisa dilihat URL nya di sini
http://m.youtube.com/?client=mv-google&rdm=4oox72leb#/watch?v=5apg7iw1wtI
Diproduksi di tg malim.
Bolehlah saudara Bantu carinya, saya akan order.
terimakasih.
Balas ke email saya erickalvino@Gmail.com

Post a Comment

Popular Posts